Laat je e-mailadres achter en ontvang
5% winkelkorting op onze vloeren en raamdecoratie. Je ontvangt je voucher per mail én je blijft op de hoogte van onze nieuwste woontrends. Deze actie is geldig t/m 31 mei 2024, bekijk de
voorwaarden.
Bedankt!Voucher verstuurd
Er is een e-mail verstuurd naar:
Heeft u de mail niet ontvangen? Controleer uw ongewenste mail of neem contact met ons op.
Wij doen er alles aan om onze klanten de hoogst mogelijke kwaliteit en perfecte service te
bieden. Toch loopt het soms even anders. Dit vinden wij erg vervelend en willen dat graag zo
snel en goed mogelijk oplossen. Ben je niet tevreden over een order, vul dan dit online
formulier in en we zoeken samen naar een oplossing.
Wat gebeurt er met jouw klacht/probleem
1
Vul het klachtenformulier volledig in
Om een goed beeld te krijgen van jouw klacht, verzoeken we je om het formulier zo
compleet en duidelijk mogelijk in te vullen. Vergeet niet om een aantal foto’s van de
klacht toe te voegen.
2
We verzamelen alle info over jouw order
Nadat je het formulier hebt verzonden, gaan onze servicespecialisten er direct mee aan de
slag. Dat betekent dat we alle informatie over de klacht en alle gegevens van de
bijbehorende order gaan verzamelen en inlezen.
3
We komen tot een passende oplossing
We nemen vaak binnen drie werkdagen telefonisch contact met je op om jouw klacht te
bespreken. Hebben we een passende oplossing gevonden, dan ontvang je een schriftelijke
bevestiging en lossen we de klacht op.
Hoe werkt het?
We bespreken al jouw woonwensen aan de hand van de vele productstalen en stellen de
stijl
vast die bij jou past. Met onze brede collectie en tientallen jaren ervaring hebben
we alles
in huis om je te voorzien van gericht productadvies dat past bij jouw woonwensen.
Ook kijken
we wat er technisch mogelijk is in je woning. Zo voeren we een vloermeting uit,
inspecteren
je raamkozijn en bekijken we de mogelijkheden voor in- of op-de-dag montage.
Stap-voor-stap naar een afspraak:
1
Maak online een afspraak
2
We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de afspraak te
bevestigen
3
De afspraak vindt plaats in de winkel of bij je thuis
Advies van een woonstylist in de winkel
Gratis
Advies door een gediplomeerde stylist
Persoonlijk advies in de winkel
Product- en kleuradvies voor vloeren en/of raamdecoratie